Verzendkosten €2

Voor 16:00 besteld = volgende dag in huis!

VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)

 

BESTELLEN en LEVERING

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht je geen mail hebben ontvangen, check even je spamfilter of stuur een mail.

 

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Na het verpakken van je bestelling ontvang je per mail  een Track & Trace code waarmee je de verzendstatus van je bestelling kunt volgen. Het kan soms een aantal uur duren voordat deze traceerbaar is.

 

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Op werkdagen worden bestellingen geplaatst en betaald voor 16:00 dezelfde dag nog verzonden. Als PostNl geen vertraging heeft, wordt je pakketje de volgende dag bij je aangeboden.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €2,= per bestelling ongeacht het aantal bestelde artikelen. Je bestelling wordt met PostNL verzonden en is traceerbaar.

 

Ik woon in het buitenland, kan ik dan bestellen?

Vanuit België is het mogelijk om via de webshop te bestellen. Woon je buiten Nederland of België, neem dan eerst even contact met ons op voor de mogelijkheden en de verzendtarieven.

 

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres opgegeven.

 

Kan ik zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn bestelling?
Nee, dit is niet mogelijk.

 

BETALEN  

Is het veilig om te betalen op de webshop van FSHNBar.nl?


Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk.

 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig betalen met IDEAL, Creditcard, PayPal en Bancontact.

 

Ik denk dat mijn betaling niet correct verlopen is, wat nu?

De artikelen blijven in je winkelmandje staan en je kunt van daaruit opnieuw de betaling afronden. Lukt het bij een volgende poging ook niet, neem even contact op met onze klantenservice dan helpen we je graag verder.

 

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Op dit moment is dat nog niet mogelijk.

 

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze nog binnen 1 uur geannuleerd worden. Daarna is annulering niet meer mogelijk. Uiteraard kun je de bestelling altijd retourneren, echter zijn de retourkosten wel voor jou.

 

PRODUCTEN

Ik heb een klacht?

Neem direct per mail contact op, omschrijf je klacht en stuur een foto mee. Dan starten we een klachtenprocedure voor je op.

 

Ik twijfel over de maat of heb een vraag over een artikel

Neem contact op met onze klantenservice dan helpen we je graag verder.

 

Ik wil een maat bestellen die niet meer op voorraad is

Neem contact op met onze klantenservice, dan kunnen we kijken of het artikel alsnog op korte termijn leverbaar is of nabesteld kan worden.

 

Wat is de garantietermijn?

De garantietermijn op kleding is 6 maanden. (zie ook de Algemene Voorwaarden)

 

 

RETOURNEREN

 

Ik wil graag een product retourneren, hoe werkt dat?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling, maar mocht je toch iets terug willen sturen dan staan hier de voorwaarden:

- De producten moeten in de originele staat teruggestuurd worden (niet gedragen en volledig schoon) en met aangehecht artikelkaartje en transparante plastic verpakking. Als je retour niet aan deze voorwaarden voldoet, nemen we deze niet als retour aan en wordt aan je teruggestuurd.

- Zorg er ook voor dat je retour goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.

- Als je retour niet aan deze voorwaarden voldoet, nemen we deze niet als retour aan en wordt aan je teruggestuurd.

- De kosten en het risico voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Je kunt het per briefpost, brievenbuspakket past of pakketpost terugsturen. Let op: ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde poststukken worden door ons niet aangenomen.

 

Retouradres:

Oeuvre Fashion

Postbus 8090

1802KB ALKMAAR

Nederland

 

Ik wil een product ruilen, kan dat?

Geen probleem, stuur even een mail met je ordernummer, naam, het artikel wat je wilt ruilen en de gewenste maat of kleur. Na ontvangst van je retour sturen we het nieuwe artikel kosteloos naar je toe.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

Als het retourartikel bij ons binnen is en verwerkt, streven wij ernaar om je tegoed binnen 7 werkdagen retour te storten. In enkele gevallen kan het iets langer duren, maar je zult je geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?

Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert. De kosten voor het retoursturen zijn altijd voor jou.

 

Waarom moet ik de kosten voor het retoursturen betalen?

Helaas zijn wij (nog) niet groot genoeg om deze kosten als bedrijf te kunnen dragen, dat zou ons bestaansrecht in gevaar brengen. We doen af en toe wel tijdelijke acties, zoals “gratis verzenden”. Hou Facebook, Instagram en de nieuwsbrief in de gaten voor deze leuke acties!

 

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?

Nee, je dient zelf de retourzending aan te bieden bij bijv. PostNl of DHL.

 

Kan ik een bestelling ook persoonlijk retourneren op jullie retouradres?

Dit is alleen mogelijk in overleg. Stuur even een mail met je verzoek.

 

PRIVACY

 

Wat gebeurd er met mijn gegevens?

Je persoonlijke gegevens worden opgenomen in ons klantenbestand en gebruikt voor het uitvoeren van je bestelling. Heb je je opgegeven voor onze nieuwsbrief, dan gebruiken we je gegevens ook  voor deze vorm van marketing, uiteraard kun je je altijd afmelden. Je gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht.

Is je vraag niet beantwoord dan kun je ons ook altijd bellen:

0031682818961